fredag 18. april 2008

Ting 20. E-læring


Fjernundervisning i praksis! Dette har jeg alltid lurt på hvordan fungerer men aldri fått være med på. Det blir vanskelig å gjennonføre det på jobb siden pcen ikke har lyd. Må nok skjekke dette ut hjemmefra.


Har just lest en bok; Blond lotus, husker ikke forfatternavnet (Norsk). Denne boka beskriver en ung kvinnes opplevelser gjennom mange år i "mandarinens" hjemland. Hun beskrev hvor vanskelig det var for oss europeere å lære oss mandarin,kantonesisk m.m. Jeg gleder meg til å høre språket.


Jeg synes det er vanskelig å komme med kloke og gjennomtenkte betrakninger om e-læringsverktøyer. Har vansker med å huske alle 23 tinga. Har fått brukt de for lite i en sammenheng til å kunne si hvem jeg liker godt/dårlig ol. MEN at jeg vil benytte meg av de senere er udiskuterbart! Det kommer.



Ingen kommentarer: