mandag 14. april 2008

Fortsatt ting 18, Webapplikasjoner. Dok 2.


Mitt andre dokument. Dette var interessant. Hva kan jeg bruke dette til?undecided

La meg tenke; forestiller meg at pc'en min må være med på reisene jeg foretar meg. Eller når har jeg behov for å finne igjen dokumenter jeg trenger. Må jeg da ha lagret og skrivet de inn i Zoho writer. Goggle doks. Er det nødvendig da. Kan jeg ikke lagre vanlige worddokumenter på en minnepinne og ta med meg den?

Er det mulig å samkjøre exel og word dok til zoho for så å få tilgang på dokumenter derifra? Hvor i så fall kan jeg få hentet frem disse dokumentene? Må alt skrives inn som nytt materiale?

Mange spørsmål, er de relevante? Strever med logikken til denne "tingen".

skal jeg prøve å laste inn et bilde? Ok, jeg prøver..............laughing

Ingen kommentarer: