fredag 11. april 2008

Ting 15


Lek med bilder tok lang tid for meg før jeg kom i mål. Utafor eller innafor ica, det var det store spørsmålet her! Heidi ble kontaktet og da løste alt seg.


Om et års tid skal eldstegutten stå til konfirmasjon. Jeg har allerede begynt å forberede meg på denne stunden. Jeg har bla lyst til å lage egenproduserte bordkort og innbydelser. Hva med en innbydelse formet som et puslespill?
23 ting har gitt meg mange forskjellige redskaper. Jeg kommer garantert til å bruke de i ettertid. Nå har jeg såvidt snust på mulighetene de gir meg. I min verden er det ikke så lett å hele tiden overføre disse tingen til bibliotek. Jeg gjør det på min måte og dvs. i min praktiske hverdag. Det får da jaggu meg være godt nok!!!!!!!!!!! Med ting 15 ser jeg muligheter til å lage rammer på bilder jeg har lagt inn på datamaskinene. Med et digitalt kamera ser jeg også mulighet for å laste inn mine personlige bilder - som jeg så kan manipulere og forandre slik det passer meg! Dette kan bli SHOW. Og bare så det er sagt, jeg har ikke digitalt kamera så jeg SKAL/MÅ vinne et på nullkonferansen!!!!!!!

Ingen kommentarer: