fredag 1. februar 2008

RSS

På jobben i dag har jeg bruk en del tid på å sette meg inn i RSS. Jeg kunne litt om dette emnet fra før men nå (tror) jeg det er blitt klart for meg!

Jeg valgte Google Reader leseren. Tror det blir enklerer å forholde seg til hvis jeg velger de fleste nettleserne fra Google. Jeg har lagt inn 3 andre bloggere fra 23 ting kurset, vg, dagbladet, sa og Østavind. Dette er internettsteder jeg er innom hver dag og jeg skjønner allerede nå at dette blir en lettere inngangsport. Må bare huske hvilken adresse jeg skal bruke for å komme til min RSS. Gå det ann å si det slik?

Blogger.com ---- så skriver jeg inn min gmailadr. og da er jeg vel der jeg skal være?

Selve "tingen" er uproblematisk å lære seg, MEN det er vanskelig å navigere riktig. Hvilken adr. hører til bloggen,Rss,oversiktsinfoen om 23 ting m.m. Trøbler litt med det, men jobber med saken.

Ingen kommentarer: